תזרים וניהול עסק

אימון אישי לעסקים קטנים

אימון אישי לעסקים קטנים עם אתי אהרונסון – מפסיקים להישאר מאחור!

נמאס לכם להיות במינוס בעסק? מרגישים שלא משנה מה אתם עושים אתם לא מצליחים "לשבור את החוקים" ולהגיע אל כמות הלקוחות המרוצים? העסק נכנס לקשיים כלכליים? יועץ כלכלי עסקי יכול להיות הדבר שיביא אותכם לרמה הבאה אותה את מחפשים! אדם מבחוץ בעל ניסיון והבנה של המרחב, אשר מנתח את הסיטואציה בצורה אובייקטיבית.

אם נמאס לכם לעבור מדבר לדבר ולהרגיש שאין לכם מטרה מוגדרת אם קשה לכם לבחור כיון ולהחליט לאן עכשיו אם ברור לך שאפשר אחרת אבל עוד לא מצאת מה ואם היית רוצה לקום בבוקר לעבודה שתעשה לך טוב – זה הזמן לקבל הכוונה בתהליך אימון אישי ועסקי שיעשה לכם סדר בים האפשרויות וימקד אתכם במסלול שנכון לכם ויניע אתכם לצאת לדרך, ממקום שלם עם הבחירות שלכם.

אימון אישי לעסקים, בואו ניקח את העסק שלכם קדימה

אני מזמינה אתכם לסדרת מפגשי אימון אישי לעסקים קטנים גדולים:

-נברר ביחד ובכנות מה באמת חשוב לך ומשמעותי עבורכם

-נמצא את התשובות להרבה שאלות פתוחות שמטרידות אתכם

-נתחיל לגבש ולעצב את הזהות המקצועית שלכם

-ונניח את היסודות לבניית העתיד הכלכלי שלכם

אימון אישי ועסקי בצורה מקצועית, אמינה ויחס אישי מוכח מחקרית כמביא ערך משמעותי. יש לנתח את כלל הפרמטרים בצורה הנכונה ביותר והכלים המתאימים. ההכוונה למיקוד במיקומים הנכונים ותוך קבלת החלטות שלעתים מאוד פשוטות יכולים לעשות פלאים לעסק שלך. התנהלות כלכלית נכונה היא אבן היסוד של כל עסק, אך לעיתים אנו נוטים להקל בה ראש ולהניח שהתמקדות במוצר העסק הוא מספיק. הדבר נכון באותה המידה גם בתוך הבית.. כלומר ייעוץ פיננסי  למשפחה אשר יכול לתת ערך מוסף משמעותי.

צרו קשר עבור אימון אישי ועסקי

לקבלת מידע נוסף על אימון אישי ועסקי לעסקים קטנים וגדולים אתם מוזמנים ליצור עמי קשר ואשמח לענות לכם על כל שאלה וגם לתאם פגישת היכרות ללא התחייבות. בסופו שדל דבר הסוגייה הכלכלית בעסק היא קריטית ויכולה לאפשר לך עומק אסטרטגי לביצוע החלטות בעסק שלך, לכן יועץ כלכלי עסקי במקרים רבים יעזור מאוד.

בנוסף ניתן לפנות אליי בנושא ייעוץ כלכלי למשפחה, מובטח שירות מקצועי ברמה גבוהה ויחס אישי צמוד כדי להביא לכם את הבשורה הנכונה עבור התנהלות כלכלית נכונה במשפחה שלכם. אשמח לעזור בכל הנדרש עבור ניהול תקציב משפחתי. כשם שההתנהלות קריטית בעסק היא קריטית עוד יותר באזור הקרוב ביותר אליכם – המשפחה והבית.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *