יועץ כלכלי עסקי

יועץ כלכלי עסקי – מה שיעשה את השינוי בעסק שלכם!

על אתי אהרונסון:

אני יועצת כלכלית עסקית בכירה, ואני מלווה חברות גדולות עד עסקים קטנים בתהליכי ייעוץ לכלכלת העסק ובתהליכי אימון עסקי להשגת מטרות בשיטה ייחודית, יישומית ומעוררת השראה.

אל תחום יעוץ כלכלי עסקי הגעתי לאחר שצברתי ניסיון של כשני עשורים בניהול מחלקות גביה ואשראי בחברות מובילות.

בעקבות משבר כלכלי ובריאותי, חשתי בצורך אדיר לשינוי ועברתי תהליך ליווי שכלל ייעוץ פיננסי ואימון להקניית הרגלים, הגדרת יעדים ופריצת דרך.

בסיום תהליך ההבראה הכלכלית ושינוי דפוסי ההתנהגות ומתוך החוויה החזקה שכעת יש לי גם יעדים ברורים וגם כלים המובילים להגשמתם, החלטתי לפנות לתחום האימון והייעוץ כדי לעזור לעסקים וחברות להתגבר על קשיים עסקיים שנובעים לרוב מהחלטות שגויות והתנהלות לא נכונה בעסק..

אם חיפשתם יועץ כלכלי עסקי הגעתם בדיוק אל המקום הנכון! ככה אני אוכל לעזור לכם:

מפגש אימון עסקי

במפגשי אימון עסקי – אני מנחה אתכם בתהליך פנימי מרתק שבו אתם מכירים את החזון שלכם, מתחברים לרצונות שלכם, מקבלים כלים ומיומנויות לקבלת החלטות ויוצרים לעצמכם אורך חיים עסקי כלכלי טוב יותר..

ליווי ואימון לעסקים וחברות

בתהליך רגוע ונינוח, אקנה לכם בטחון, ידע וכלים מעשיים לשינוי הרגלים וקבלת החלטות, ניהול נכון של כלכלת העסק ושמירה על תקציב מאוזן, צבירת הון למטרות חיסכון והשקעה והשגת עצמאות כלכלית בכוחות עצמכם.

אני בטוחה שיש לכם עוד הרבה שאלות – לכן אשמח לענות על כל שאלה בטלפון או במייל, אתם מוזמנים ליצור עמי קשר בכל שעות היום ולקבוע פגישת היכרות ללא התחייבות.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *